Glöm ledigheten på fredag

Tja!
jag är sömnig idag..men glad att det är onsdag!
glöm detdär med att jag är ledig på fredag..jag behövdes verkligen..så jag var snäll och tackade ja!
 and I neeed the money !
Jobbet gick bra idag, var bara pyttipanna. och sen korv med bröd till mellis.
Imorgon kommer jag får va själv på jobbet..Hon andra gick hem till lunch idag för hon mådde kasst..så hon kommer inte imorgon heller :/ Men jag tror jag klarar mig..

Ska snart ner och laga mat till mig och emil. han slutar vid halv 4 och är hemma vid 4, då ville han ha maten färdig.
Makaronilåda blir det. Gott :)
Ikväll händer nog inte så mycke..Borde fortsätta rensa lådor, men hur skoj är de!?

Ha en treevlig eftermiddag!
Adjö.


Har fått in bilderna nu ialf..
här kommer några!
Björka 23/8

Björka 30/8

För jag har bytat rum



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback