god middag och efterrätt

Tisdagen snart avklarad! Härligt :)

dagen på jobbet har varit bra, Fick sticka till Rinnebäcksskolan när jag slutat vid 2 för att jobba där till halv 4.
När jag sen kom hem hoppa ja direkt in i duschen och sen körde jag till Sandra, Grattis till henne :) Hon fick lite blommor av mig eftersom jag inte hunnit köpa något än. Fick god mat och efterrätt ! Sen gick vi ner till Netto. Handlade lite gott!

Nu är jag hemma igen, får väll snart släcka datorn och gå o borsta tänderna.
Imorgon är det jobb. 7-14, sen kommer mamma och hämtar mig så ska ja och hon köra till center syd, lite shopping . Det behövs.
När ja kommer hem därifrån ska ja bannemig ut och promenera!


Svar till Jessica : Jag jobbar just nu i köket på en förskola!


Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Lina

mitt tåg var försenat till 20.25.. kan de bli värre!!

Hoppas du hittade något fint på centan.. jag vet inte alls vad jag vill ha på mig på lördag! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback