Godnaatt

Godkväll..
då var sista träningen denhär veckan avklarad.
På lördag är det träningsmatch mot gubbarna/wargo i landskrona. Spännande och se hur vårt nya lag spelar :)
Imorgon är det fredag, helg! Egentligen skulle jag varit ledig, men snäll som jag är så jobbar jag! 7-15...om inte 15.30. Får väll se. Är här nere på skolan jag ska va bara..så det är rätt skönt.
på kvällen imorgon händer nog inte så mycket...Bara massa slappande:) Javisst!

Nu ska jag försöka varva ner lite..man är helt speeedad efter träningen. Men klockan är ändå snart elva, så det är dags att sova.

sov gott!

Kommentarer
Postat av: Therese

ikväll ska jag bara ta de lugnt för jag ska jobba i morrn mellan 7-16, sen på kvällen ska vi på kräftskiva hos kevin,(manges chefs dotters kille hängde du med?;P) haha själv?

2008-09-05 @ 17:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback