helt slut

jag är helt utmattad! Sjukt jobbig dag på jobb..Slutar egentligen två men kunde inte komma därifrån fören halv 4.
var meningen att jag och sandra skulle ner till körskolan men dom stängde redan 4 så får ta det nästa vecka.
Läsa lite i boken kan man ju göra istället, men för måste ja nog vila lite om jag ska orka åka och träna klockan åtta ikväll, hatar sen träning! Kommer inte va hemma fören efter tio någongång! TUR det är fredag imorgon, efterlängtad som FAN!

Hörs kanske sen!
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Therese

grattis till mer jobb=) vad händer till helgen? mer än din mammas fest:P

2008-09-11 @ 17:35:24
Postat av: XONX

Trevligt :P

Postat av: Therese

ikväll blite det att ta de lugnt för min del, jobbet kallar i morrn kl 7 ska jag vara där haha i morrn vet jag inte än.. vi får se.. haha

2008-09-12 @ 15:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback