jag kan då knappt förstå det :P

Idag var det en bra dag på jobbet :) helt lugn och fick mycket gjort!
det var nog bara för att det var soppa, ingen sallad och ingen potatis/ris/pasta att koka ! Torsdagen kommer bli nya slappedagen på jobb. Fast där är alltid saker att göra, städa överallt typ!
här hemma sov ja först en stund, behövdes tyckte jag! Föresten satte brandlarmet igång inatt..fast det var bara mamma o pappa som vaknade helt. Syrran trodde hon drömde så hon fattade inget, jag vaknade efter att larmet slutat, så jag fattade inte riktigt varför jag vaknat. Kasst larm egentligen om man inte vaknar. fast tydligen så hade det inte låtit så länge..undrar också varför det sattes igång :/ hhmm,
Ja, ialf. efter en timmes sömn gick ja ner och hjälpte mamma med maten. Pastasallad. mycket gott.
sen kände jag för att städa lite, renbädda och så. Har dammsugning och dammning kvar imorgon. om ja hinner, annars på lördag!
Det är snart helt mörkt ute, och man vill snart ta på sig pyjamasen och krypa under täcket för att se på tv ! MEN, kan ni förstå att ja ska snart byta om till träningskläder , hoppa på cyklen och träna ända till klockan tio, Jag kan då inte riktigt förstå det . Men så är fallet.

Imorgon blir det också en hyfsat bra dag på jobb tror ja. Det är lasagne, Alltså ingen potatis/pasta/ris att koka :) Dock ska ja göra sallad och dammsuga/torka golvet. Ska försöka komma hem så fort som möjligt. Har seriepremiär imorgon, och det är i sjöbo mot björnen redan 18.15. Säkert samling vid kvart i fem.
Men innan ja cyklar hem från jobb ska ja ner och handla lite gott till kvällen. MYS!

Blir nog inte mer bloggning ikväll, är inte hemma fören närmare halv elva, (missar sista filip och fredrik , grrr)

Men ha det så härligt framför tvn ikväll så drar jag och svettas lite.
Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lina

Du ska handla gott med mig =) mums.. äntligen fredag! Hehe, ja brandlarmet var ju ingen höjdare inatt.. först trodde jag att jag drömde å sen todde jag att jag fått tinitus eller nått.. hehe! Hoppas på en lugn natt inatt.. Ses imorgon.. Puss

Postat av: sandwick

det brukar pipa om batterierna börjar ta slut så ni tänker på det^^ så att dem fungerar i fall det skulle var anågot:P!

2008-09-26 @ 07:28:45
Postat av: Erica

Lycka till på handbollsmatchen!

2008-09-26 @ 08:07:59
URL: http://ericajson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback