längesen

ja, det var ett tag sedan som jag bakade något..idag får det kanske bli en kladdkaka?!
kanske de, först ska jag gå och bre några mackor till imorgon.

imorgon är det jobb, igen! sista veckan på vikariatet, vad jag vet. Blir hon som jag jobbar för sjukskriven lite till kommer jag få jobba kvar, annars kommer ja jobbba på Rinnebäck, för där är också en sjukskriven. Så utan jobb kommer ja då inte bli. Skitbra.
Jag hoppas ialf att hon jag jobbar med inte är sjuk imorgon igen, då skjuter jag nästan migsjälv.
föresten har jag ju match imorgon igen..nästan så jag glömt det :P Haha, fast de är bara en träningsmatch. Mot Kristanstad, en div 2 lag..så antagligen mycket svårare motstånd än vad G/W var:P Ska bli skoj faktisk.
Slutar två imorgon, somvanligt..sen blir det hem och fixa lite innan man drar iväg till lödde/tolvåker och spelar, 18.15.
På tisdag fyller Sandra hela 19 år. och jag har inte hunnit köpa någon present än..får se hur jag gör. Ska nog dit ialf på middag då, gott!

Har chips och dippa kvar sen gårdagen, alltså blir det lite kräng ikväll med, haha. Tur  man tränar säger jag bara!

Ha en skön söndag.
Adjö.

Kommentarer
Postat av: Erica

Svar: Riktigt satsigt! Lycka till måste jag säga :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback