löördag!!!!

Burlöv hade iiinget som intresserade mig, tyvärr :/ förutom systemet då! haha.
gjorde ändå av med hur mycke som helst känns de som, tåget gick på 90 spänn totalt, sen käk på mcd...läsk på coop och cider på systemet...

har nog bestämt mig vad ja ska ha på mig ikväll.. :)
locktången ligger på så strax får jag börja ..sånt tar tid. Radion är på full volym. woho, jag tror kvällen blir topppen:D
Klockan sex ska vi va hos emma och laga tacos, och sen äta den såklart !

Ha en bra kväll ni också!
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Therese

glöm inte att ta med kameran haha vi ses kanske ikväll på björka=)

2008-09-20 @ 16:20:34
Postat av: sandraa

du får pass och pengar i morgon isdtället eller nått haha:p!

2008-09-21 @ 20:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback