ny vecka

hej och hå.

Måndag igen, tråkigt värre att helgerna ska gå så himla fort :/
fredagen gjorde jag ingenting, var mest här i sängen och tittade på datornskärmen och tvn. Tråk!
Lördagen var först lugn, sen städade jag lite innan jag åkte iväg till match, mot tyskarna, vet inte vad matchen blev faktiskt eftersom jag och syrran av tvugna att sticka innan matchen var slut. Mamma hade 45 års kalas. Mycket god mat och trevligt folk. Björka blev det inte ialf, men nästa helg. Då jäklar!!

Jobbat har jag gjort idag också, fortfarande ensam. Men allt gick bra.
Imorgon blir jag väll antagligen också ensam.
Efter jobb ska jag och sandra ner till körskolan en sväng. sen blir det träning på kvällen.

Var föresten på Nova idag med mamma och emil, lottie kom också dit, fick inget handlat med det var kanske lika bra:P
Hoppade över träningen ikväll så jag och mamma var ute och gick innan.

Ikväll blir det väll mest tv...sova tidigt kanske?! Som om det någonsin kommer hända. ha


Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Lina

Har en blogg på g. lånade mammas data. vet inte riktigt vad du vill ha. men har gjort en rätt enkel nu. svart/vit/rosa (och liiite grön) med samma bilder som du har nu och lite snirkliga mönster i vitt på svart bakgrund. Och jätte stort SARA =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback