Ny vecka!

Söndagar och statistiken flyger upp till 45 läsare, skoj! Synd inte folk la en kommentar bara. det hade gillats!

Inatt har jag sovit otolig skönt faktiskt, kände mig riktigt utvilad. Även om man gärna leggat kvar ett par timmar till imorse :P Jobbet gick bra idag, var inte ensam som tur va.
Dammade och dammsög rummet direkt nu när jag kom hem idag, jättebra! Kom på sen att ja ändå kommer få gör om det på fredag/lördag igen eftersom vi ska ha kalas, haha!
Nu har jag slappat här framför datorn ett tag, snackat med sandra! Ska dit imorgon och käka, eftersom hon fyller 19.
Måste ner snart och fixa något att äta, mamma jobbar och pappa är på kurs, broren vet jag inte riktigt var han är. Ska ialf möta syrran på stationen kl fem, kvart över ska vi va på kb.hallen, Sen åker vi till Lödde och spela träningsmatch mot kristianstad. Lycka till .

är hemma efter 8 någongång, hörs då :)

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Therese

hoppas att matchen gick bra för er=)

2008-09-09 @ 14:02:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback