Onsdag

fy vilken dag! vaknade med ont i halsen..men det gick över rätt fort.. är rätt så förkyld ialf och det är illa. Helgen är helt planerad. och dom planerna tänker jag inte ändra på..fast jag blir sjuk!
Gjorde ju somsagt egen kräm på jobbet idag, fan så god den blev, får hoppas ungarna också tycker de! :)
Efter jobb stack ja på möte, rätt tråkigt men så har ja gjort det också.
nu sitter jag och slöar..har gjort det 2 h snart:P Skönt :D Snart får jag ner och göra maten, lasagne ska det bli.

Biobiljetterna är bokade , så på fredag blir det bio, Woho vad skoj!
Snart löning också..synd bara att jag får min sämsta lön nånsin. Men ...detsu bättre blir nästa:D
Har nya bilder på bilddagboken för er som är intresserade!

Nä, dax för mat.
hörs ikväll..
annars imorgon! :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Vad ska du se på bio? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback