seriepremiär

tjaa.
Fredag idag och det var superlungt på jobb idag. typ första gången. och antagligen den sista:P
efterrått träffade jag mamma och syrran nere vid konsum . Handlade lite gott till helgen !
Sen fick jag köra hem, jättebra.

Nu blir det bytte av kläder, på med matchkläderna. Sen får ja käka lite sallad från igår..lite över 4 blir vi hämtade här sen bär det av mot sjöbo. Hoppas vi vinner..!!!!
Borde egentligen dammasuga och så  nu eftersom jag var su duktig och plockade undan igår. Men eftersom jag städade massa på jobb idag så är ja inte så sugen på det. men imorgon har ja säkert tid till det.
Föresten ska farmor och farfar komma och kolla på matchen ikväll,. kul! annars är dom alltid bara och ser på när killarna spelar fotboll.

Lär inte bli mer bloggning ikväll , men imorgon!
Ha en skön fredag :)

Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Therese

lycka till=)

2008-09-26 @ 17:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback