torsdag

jag är helt slut. Förkyld är jag också. Men ändå ska jag om 1 h åka ända bort till kristanstad för att spela träningsmatch, Är duktigt sugen på att ringa om berätta att jag är  sjuk..men känns inte som om ja kommer göra de.
Jobbet gick helt OK idag. fredag imorgon, äntligen:D
Mamma kom och hämtade mig efter jobb så körde vi en massa.      
nu slöar ja mest, innan ja ska gå och byta om.

är inte hemma fören halv 11 ikväll, så då startar ja nog inte datorn!
imorgon kommer Emma hit klockan 14, då ska vi fixa inbjudningarna till festen :) på kvällen blir det bio, också ska vi äta ute! woho.

nu somnar jag!
Adjö

Kommentarer
Postat av: Therese

jätte fin sida=)

2008-09-18 @ 16:56:11
Postat av: Erica

Hur går det med körkortet? Uppskrivning snart?

Postat av: Lina

jag vet inte när jag kommer hem på lördag.. men vi kan ju höras imorgon.. hoppas matchen går bra! Puss

2008-09-18 @ 19:43:59
URL: http://linapersson86.blogg.se/
Postat av: Lina

hmm..jag som bara går måndag å fredag nästa vecka.. tror mamma blir glad att jag kan hålla henne sällskap lite =)

2008-09-19 @ 20:27:26
URL: http://linapersson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback