här har ni :)

hejhej!
har varit riktigt dålig på att blogga dena veckan.. har väll inte någon bra anledning till varför..
Älskling sov här i måndags och onsdags, har varit på ikea och på bulöv center! i tisdags jobbade jag länge sen tränade..så det är väll mina anledningar :)
Idag hoppade jag över träningen, var sjuuukt trött efter jobbet, fick jobba över en halvtimme för jag hade så mycket att göra, hade två vagnar med massa varor ! Vid fem tiden gick pappa och jag ända ner till konsum, handlade en mjölk och gick hem igen, var ute i 1 timme och 20 min ungefär..underbart väder:) Skönt att slippa gå med en jacka!

Imorgon är det äntligen fredag , som man längtat. tycker veckan varit jobbig! Ska sola efter jobb och är vädret bra ska jag ut och gå också , härligt! Blir en lugn fredag..ska iväg på 50 års kalas på lördagen!

NU ska jag borsta tänderna och fortsätta se filmen på sexan tänkte jag! vill somna tidigt idag, har mycket att göra på jobb imorgon, och jag är ensam.. tur det är fredag.
Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback