laaaatis

usch, jag sitter fortfarande i sängen under täcket. Vill så gärna få lite gjort idag, typ renbäddat och städat o sånt,, men orkar inte börja! Solen skiner ute men tydligen blåser det lite kallt  :/ vill man inte. hoppas på att det blir bättre sen.
Oh, m har absolut 80`s i sin bil. annars hade den varit perfekt när man städar:P
En promenad skulle inte heller vara fel att ta. det är mycket jag vill göra, men ändå är det såå mycket skönare att sitta här uunder täcket och klicka på datorn. haha. Latis.
Älskling jobbar nog ända till typ sju idag, tråkigt en lördag. Men jag ska nog klara mig!  Jag är lite festsugen, men är bäst att vänta till valborg då det är dax för Björka Loge, Känns som det stället kommer vara FULLT med folk. Svårt och veta vad man ska ha på sig, eftersom det lär bli lite kallt:/ 

Haha, nu har jag mest kladdat ner massa strunt. men det kan ni ju få läsa!

Haje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback