Måndag

hej!
Då var det en ny vecka, en hel arbetsvecka. måndaag-fredag! men det ska nog gå bra, måndagen är redan över ju!
Idag efter jobb slöade jag lite innan jag gick ut i det underbara vädret, var ute och gick i en hel timme, lika bra när man ändå är ute :P Efter det följde jag med pappa och handla, och sen  lagade jag mat, hamburgare och pommes, gott!
Tänkte jag skulle städa lite idag också, men så blide det inte, tar det imorgon istället.
Imorgon börjar föresten träningen,ska bli rätt så skönt ändå.. fast hatar egentligen att ha tider då jag ska träna. vill träna lite när jag vill. Ska ialf vara ute på en powerwalk imorgon, eftersom det är så skönt!

I lördags fick vi föresten städat massor i älsklings lägenhet, gud så skitigt där var. nu är där rent och snyggt...så snyggt att man kan flytta in där! på kvällen var vi riktigt trötta, grillade här hemma(åretsförsta) sen kollade vi robinsson och massa annat...somnade nog rätt sent ändå. Upp till elva på söndagen, stack iväg till svedala quality outlet, (jag shoppade inget , somjag lovat) Dock köpte m ett par döösnygga byxor! tog en glass på mcd innan vi tog en sväng på nilssons i svedala , kollade mest runder lite. Blev även en sväng på Ikea, kollade lite soffor och så! Senare när vi var hemma lagade vi mat tillsammans, ungstekt falukorv och hemlagad potatismos, hur gott som helst!

Nu ska jag se lite tv och äta honungsmelon, mums!
ha en bra måndag, adjööö

Kommentarer
Postat av: Lina

jag förstår dig med städningen.. inte roligt alls, jag ska på de idag! Var där annars mycket fint i svedala? jag har alltid undrat de! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback