ny,kort vecka!

Godkväll !
Hoppas allt är bra med er. Jag mår fint, ny vecka . 18! Foooort går det. Och veckan kommer nog också gå fort, valborg på torsdag ju! kort vecka, tjoho. Har två korta veckor framför mig, nästa fredag är dagiset stängt så då är jag ledig.

Idag jobbade jag. Hade kostmöte klockan 9, drygt att höra alla små klagomål  folk har, jaja. Halv 11 var vi färdiga så då fick jag skynda mig så maten var klar till halv 12!
helt slut i huvudet var jag efter jobb. slöade lite innan jag vid fyra möte upp sandra, så stack vi till centan! Löning är lika med shopping. haha. shoppingförbudet försvann helt plöstligt:P Men handlade bara på presentkorten som jag hittade , så egentligen gjorde ja inte av med pengar. Handlade hårfärg (toning) så på onsdag ska det färgas!
Ville handla skor, men hittade inga.. somvanligt. Får leta vidare!

Såhär ser resten av veckan ut :

Tisdag: Jobb till två, kanske en liten promenad, vila,käka sen iväg till träning 19-21
Onsdag: Jobb till 11.30, hem och vila/promenera. 15.00 körlektion, hemma vid fem, då är syrran där och ska färga håret på mig, woho. Sen blir det tv och soova.
Torsdag: Skön dag på jobb eftersom dagisbarnen ska grilla korv, så ingen matlagning för mig. Tänkte göra en storstädning och förbeställa massa varor, så har man det gjort! På kvällen är det partaj som gäller, Björka loge såklart. Hoppas att det blir en lyckad kväll!
Fredag: Massa slappande innan syrran och linus kommer hit och grilllar , blir trevligt, hoppas bara det är fint väder.
Vad som händer resten av helgen får vi väll se.

Antar att jag kommer blogga mer i veckan :P

Nu ska jag borsta tänderna och se om jag hittar något bra att somna till.
Sov så gott.
Puss

Kommentarer
Postat av: Therese

härlig vecka=) på torsdag ses vi:D var ska ni förfesta?:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback