onsdag

Onsdag idag, Var SÅ skönt att sluta tidigt idag ! Vaknade med huvudvärk och det är aldrig trevligt.
när jag kom hem käkade jag lite innan jag och mamma stack till centan, maxi och willys. Var väll hemma efter tre och då började vi på maten, Kycklingsallad, skitgott är det. Och nyttigt!
Blev ingen promenad, huvudvärken ville inte släppa med alla panodil:/
Egentligen skulle älsklingen komma ikväll , men hade mådde inte så bra tyvärr, får hoppas han mår bättre till helgen. Sover gör han, och det har han gjort sen sex kanske, ska ringa han sen och se om han mår bättre och säga godnatt!
Ikväll tog jag fram nästan alla mina klänningar och prövade dom, ska bort en massa nu i vår/sommar, så jag skulle se vad jag hade. prövade 16 stycken tror jag, och då var det inte ens alla... OJ. Jaja, nästan alla används så det är bara bra.
La mig på spikmattan vid nio för att se om det skulle hjälpa mot huvudvärken, och ja, det blev faktiskt lite bättre, tur det !
Nu tänkte jag ialf släcka datorn och kolla lite tv... lär väll få huvudvärk igen om jag fortsätter glo på datorn!

imorgon är det jobb till två, hoppppppas att alla varor kommer på förmiddagen, annars blir det stressigt. måste förbereda massa till fredag också, eftersom jag är ensam då :/ Kul fredag!
Får se om jag tränar på kvällen... annars vill jag gärna gå på promenad!

Sov så gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback