påsklov

hej!

Tänkte att ja bloggar lite nu eftersom jag inte har något för mig ...har lite tråkigt om jag ska erkänna!
har bara varit jobb nu måndag tisdag, har gått bra. hunnit göra lite pappersarbete som man annars inte hinner.
Igår var jag ute och gick med pappa, en lång och skön runda i solen! Tänkte städa men så blev det inte..
så direkt efter jobb idag så gick jag och mamma upp på rummet och städade ordentligt, DET behövdes verkligen..så skitigt här va, men nu är här rent och snyggt..får se hur länge det håller, haha!
Efter städningen var jag och handlade lite med pappa. sen käkade vi panerad fisk,potatis,filsås,morötter,ärtor! SÅ GOTT!!
Efter maten kom Pia hit, hon jag och mamma gick ut på en skön promenad!

Nu har jag borstat tänderna och tvättat bort sminket...ska strax ta på mig pyjamasen, har en huvudvärk som inte vill försvinna , tråkigt nog. Vet inte riktigt vad det finns på tvn ikväll. kanske tittar på house, kanske somnar jag tidigt..
Imorgon är det jobb, onsdag , och jag slutar tidigt:D Dock hinner jag bara hem och käka lite och bli ännu mer nervös, klockan ett ska jag köra med körskolan, ja efter så många körlektionen är ja fortfarande lite nervös när man ska köra. Kör ju inget hemma längre så det är ett par veckor sen nu. Men jag hoppas det går bra! Är i kävlinge igen innan tre och sticker nog och solar då ! På kvällen kommer min älskling hit och myser med mig, tjoho!
Sen är det ju torsdag, sista dagen på denhär veckan är jobba :D UNDERBART med långhelg. Ska antagligen till stenssons på  torsdag, och det kan ju bli riktigt trevligt.
vad som händer resten av långledighetet vet jag inte, återstår och se !


Fick reda på att hon jag jobbar för ska gå med gips nu i tre månader..alltså kommer jag ialf jobba kvar på förskolan till sommarn, sen fick jag ha 5 veckors semester om jag ville, alltså 27,28,29,30,31. Är rätt sugen på det, även om jag kommer gå utan inkomst under tiden. men man har ju sparat under året. ska tänka lite på det ialf.
shiit , det är ändå snart sommar, 11 veckor till v. 26 bara! :)

Hoppas ni är nöjda med denhär lilla uppdateringen :)
ha en bra vecka !

Kommentarer
Postat av: Erica

Jobbar du fortfarande på samma ställe? Trivs du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback