påskpåsk

hej igen.
nu är man ledig,långledig :D Var så himla skönt att jobba igår och veta att man är ledig ett par dagar sen...och att det var fest på kvällen gjorde allt mycket bättre !
Var på stenssons igår, lite förfest hemma hos mig med fia med hutt, singstar och gutiar hero.. och såklart pizza :) När vi kom till stenssons så var där knappt något folk, men sen trillade det in en massa! Jag gillade inte riktigt musiken där, och på dansgolvet fanns massa glasskärvor :/ Han inte mer än sätta fötterna där så var det någon stor tjej som sätter sin höga klack i min fot, och AJ va ont det gjorde, var nog min värsta stämpling hittils! Där var trevligt folk ialf så kvällen var toppen ändå ! Somna lite efter halv 3 och steg sen upp vid 11...
Efter tolv någongång går ja upp för att väcka liv i min älskling :P Nu har han åkt för att träffa sina föräldrar lite, som kom hem från semestern imorse. Han kommer hit sen vid kvart i sex, så ska vi köra iväg på lite grillpartaj, Ska bli härligt i detta väder...vill bara hitta mina solglasögon så blir allt bra :)

Klockan är bara halv 3, vad ska man nu göra i tre timmar?!  Ligga och bara vara ledig kanske?... GUD så skönt att det bara är fredag idag ...hela helgen kvar, PLUS måndag!

Ni får ha en toppen påskhelg !
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback