slut på påsken och ledigheten

Emma ville ja skulle blogga, så så får det bli.

Påsken är över och så även ledigheten. Har haft riktigt sköna dagar med älskling!
idag var det shopping med Emma, handlade en jeanskjol,linne,ögonskugga. och en solglasögonfodral.
blev även en god  baguette innan vi stack hem:)
Nu har vi dock kommit på att det händer en del i sommar, och ska pengarna räcka så får vi sluta shoppa. Men säg . vad ska vi annars göra? Haha, emmas förslag: skogspromenad, mitt förslag: simma. så båda dom två ska vi väll kunna göra istället för att shoppa :)

Nu ska man strax hoppa i sängen och krypa under täcket. älsklingen har tyvärr åkt hem, så det blir till att sova ensam! Är jobb imorgon, sen en skön promenad!
är ledig på fredag eftersom jag ska på kurs med körskolan, alltså bara 3 dagars arbete, såå skönt!

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Lina

vad händer i sommar då?

Postat av: Therese

jag ville med du skulle blogga,men jag hade väntat i ngn dag till innan jag bloggstrejakt för du inte bloggat:) haha

2009-04-14 @ 16:19:37
URL: http://tantgsson.blogg.se/
Postat av: Emma

Det bästa med skogspromenad o simmnin, inga skyltfönster ;)

2009-04-14 @ 17:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback