Tisdag

Hej!
En snabb blogg ..vill somna i tid.
Hade en rätt Ok dag på jobb faktiskt, allt gick smidigt! och ni ser, veckan går fort..imorgon är det redan onsdag :)
Gick hem från jobb idag eftersom pappa körde mig imorse, Var väldigt varmt och svettigt att gå. Konstigt väder ute.
Somnade nästan direkt när ja kom hem, jätteskönt, var verkligen skittrött. Sov en timme sen ringde m.
jag gick ner och lagade mat, lax,potatis,filsås,kokta grönsaker,rivna morötter och lite senapsås, mums!
Stack till centan med pappa och syrran...en jättesnabb runda:P men hann handla på systemet och munskölj på apoteket. dock inga skor idag iheller.
När vi var klara på centan stack vi och tränade, massa fys,massa jobbigt! Men alltid skönt när man är klar.

Nu ska jag kolla scrubs och försöka sova.
Jobbb imorgon, slutar tidigt. Vill nog sova lite då , haha. lat jag är :P sen kör jag klockan tre, sen färgning av håret, WOHO . snart torsdag och snart partaj! :)

sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback