Tisdag

Ja, varför inte slå på stort och blogga två dagar i rad. haha.

Idag var man tillbaks på jobb..tog ett litet tag innan man var inne i allt igen! Hade en "Ny" hjälpare idag, såå jobbigt att behöva förklara var allt är och sånt, allt tar dubbelt så lång tid. Men mat fick ungarna och jag var hemma efter två. slängde mig i sängen ett tag sen efter tre stack jag ut på en lång powerwalk, så jädrans varmt ute:) efter en timme var jag inne igen, käkade vid halv 5.. tänkte sen vila lite men det blev inte så. precis när jag somnat fick jag ett sms. Sen bakade jag kladdkaka med broren, sjukt så fort det går att slänga ihop en sån smet, och god var kakan 36 min senare !!!!
Efter kakan fick man ju träna magen lite, känns som att jag kommer ha träningsvärk imorgon, men det är de värt! :) Har nyss duschat och smörjt in kroppen. Tvättat bort allt smink också! Dock väntade jag lite med borstningen av tänderna..tror jag är sugen på en liiiiten bit kladdkaka till innan jag somnar :P

Imorgon jobbar jag kort dag, endast till 11.30. men innan idag såg jag att det är egentligen är möte imorgon, och då ska jag ju jobba till två och sen gå på möte, men det har nog både jag och chefen missat..och jag har bokat in klipptid klockan två, så något möte kan det icke bli...synd egentligen, hade behövt timmmarna:P
Ska ialf försöka hinna ut och gå en sväng direkt efter jobb innan frissan, sen efter frissan kommer älsklingen så ska vi iväg, hinner kanske sola lite också!

Ha en bra tisdag! Adjööö

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh vad det lät smaskigt med kladdkaka, med lite grädde på :P Kan du inte skicka ner lite till mig i tyskland? ;) Hoppas allt är bra annars och att du haft en bra påsk (låter så iaf..)! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback