onsdagtorsdagfredaglördag

hejsan hej !
Igår var en bra dag, slutade redan halv 12, stack hem och käkade lite nudlar, rensade lite kassar med småplock med mamma innan jag stack ner till Emelie och klippte mig. Blev jättenöjd! gick in och solade också innan jag stack hem och slappade lite, gjorde mig färdig för sen vid halv 5 kom älskligen hit , så stack vi ner till konsum och köpte lite blommor, vi skulle nämnligen till marieholm där vi hämtade danne (som hade ögonbindel) och Elin. åkte till Teckomatorp och firade dannes 22 års dag! Käkade svinigt god gyrostallrik, men oj så stor! Efter vistelsen i teckomatorp käkade vi marsipantårta som elin gjort hemma hos dom i marieholm! När klockan var lite i tio stack vi hem och kollade på efterlyst innan vi slocknade!

Torsdag idag, inte fel att vakna upp brevid personen som man älskar mest av allt. Jobbet gick bra, rätt hyfsad dag, Varorna kom tidigt så det var toppen! Kunde dra mig ifrån jobbet lite i två, träffade sandra..stack ner till banken med henne och sen körskolan.. men mest en jätteliten stund, haha! Cyklade hem i världens motvind , väl hemma har jag hunnit käka spaghetti och köttfärssås, varit ute på en timmes powerwalk.. och ja, sovit och slappat, :)
vet inte riktigt vad som visas på tvn ikväll, förra torsdagen vid denhär tiden så drack man ju både vin och cider!

Fredag imorgon, OCH, jag är ledig. skönt som fasen! är dock ledig för att jag ska på kurs med körskolan, om droger och alkohol. Tur sandra ska sitta där dom tre timmarna med mig. Men istället för att klockan somvanligt ska ringa sex så ringer den halv 9 istället ungefär och det är jag rätt glad över!! kursen ska vara slut vid halv 2, då ska jag nog först sola sen in och handla pizzasallad. Älskling och jag ska göra egen pizza imorgon, gott ! Blir antagligen en promenad också när han kommer hit!
I helgen är det väll inte så mycket inplanerat, åker nog till ÖB på lördag och handlat städgrejor så vi kan börja städa i hans lägenhet!

Ha en bra helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback