lill-lördag

hej o hå!
Får väll blogga lite :) Var tänkt att ja skulle blogga i torsdag eller fredags innan jag åkte till lysekil, men datorn klydda då så det blev inget! Lysekil var toppen, hade riktigt trevligt med laget. Matcherna gick också bra!
Nu är det ny vecka, skolorna har börjat och alla barnen har kommit tillbaka till dagiset, vilket betyder att jag har en hel del att göra! Meen, tiden går fort iallafall! Igår var det träning, faktiskt skönt att röra på sig.. sprang en massa intervaller ute och jag har  träningsvärk idag!
Efter jobbet idag har jag inte gjort ett skit, underbart :) Körde ner och köpte gräddfil o dippa o gurka.. ska äta det strax när äsklingen kommer! Dock ville han tvunget ha chips:P
Imorgon är det jobb och direkt efter det ska jag använda mitt presentkort jag fick när ja fyllde år..massage..i en hel timme, ahh vad jag längtar !

Ha en fortsatt bra vecka!
Kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback