måndag



HEEJJ !
Helgen har varit jättehärligt. Lagade mat till M och mig i eslöv i fredags, hade handlat filmen män som hatar kvinnor.. så den såg vi . Grymt bra. Dock sov ja lite i början så jag funderar på att se det en dag! Somnade tidigt och gick då upp hyfsat tidigt i lördags! Slappade i soffan sen körde vi hem till kävlinge. M åkte med pappa o Linus till Lomma där dom spelade golf, jag och sandra o syrran körde en sväng till nova !
På kvällen hade sandra 20års fest, riktigt bra tryck, taxi beställdes till halv 11 och jag o m fick med oss både linus och moster irene till björka :) Efter ett tag ringer lina och säger att alla andra också var påväg in! KUL . Var skitmycket folk därinne, men vi fick hyfsat plats.. tyckte det var skitskoj :D
Söndagen blev mycket slapp.. gick upp en runda till golbanan och tittade på när dom andra slog lite bollar :)

Nu är det måndag och helgen förbi, ny vecka med massa jobb och träning! Dock hoppar jag träningen idag, är ju MFF-HIF , och det tänker jag inte missa! ska in i duschen nu.. sen sticker vi vid halv 6!

Ha de fiiint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback