Måndag

heeej
Då var man inne på andra jobbveckan.. Alla avdelningarna öppnade idag vilket gjorde att jag fick mer att göra.. 8 avdelningar istället för tre gör verkligen skillnad. Var ändå klar lite över ett :) fick ringa och höra om jag fick ledig på fredag, ska ju åka till Lysekil, och det fick ja! Åker nog vid 12-13 tiden, så innan det hinner jag umgås med älsklingen lite ♥ . Ikväll har jag varit och tränat , var ute och sprang i 40 min, sen cyklade ja hem igen.. var skönt faktiskt :)
Imorgon är det tisdag, jobb somvanligt.. är pyttipanna då.. såå skönt :D Syrran kommer och besöker mig när hon kommer med tåget... sen när jag slutat ska vi ner och fusksola.. (ja vad gör man inte när man inte hinner ligga ute i solen) Sen handla ett marabouchoklad och gå hem o baka muffins . Har köpt blåbär,hallon och lite annat smått. GOTT! På kvällen ska vi iväg och träna..

funderar på att släcka datorn, här händer inte så mycket ändå.. Läser i en jättebra bok nu, 14 år till salu, LÄS den!!   Ska ringa hjärtat också och höra hur han har det. GUD vad jag längtar tills slutet på nästa vecka då findus äntligen är över och vi kan börja träffas på normala tidpunkter på dygnet :P

Ha det bra .

Kommentarer
Postat av: Anna :)

vad ska du göra i lysekil? :)

2009-08-11 @ 08:29:17
Postat av: Therese

den boken är sjukt bra! jag vill läsa den IGEN! haha :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback