Tisdag

Hej och Hå vad veckan går...
Nu är tisdagen snart över.. onsdag imorgon sen är det ju snart helg.. haha. eller?
Jobbet gick bättre idag än igår.. kanske för att jag hade lite färdigt ifrån igår :)  Panerad fisk, remulad/filsås och potatis.. och lite ärtor och majs såklart !
var klar vid ett, så jag satte mig och gjorde lite pappaersarbete innan ja cyklade hem, och oj vilken jobbig cykeltur.. alla domhär svarta små äckligt jobbiga smådjuren var överalllt. USCH!  Iallfall , hem kom jag.. mamma o pappa var redan hemma ... så vi stack iväg och handlade lite mat på maxi ! Handlade skitbilliga påslakansett som jag ska ha när jag flyttar, haha ! När jag kom hem låg älsklingen ute på gräsmattan och sov, stackaren. hade hade inte hittat nycklen jag lagt ut.. även om den nästan låg synlig. Han var verkligen svårväckt.. men tillsist fick jag upp honom i duschen ! När han var klar var det dags för mat.. revben med potatisgratäng, riktigt gott ! Skulle egentligen gå till golfbana och slå lite bollar men m var jättetrött så han gick o la sig.. så nu ligger han där och sover i min säng.. <3
Mamma o jag körde till ica och ställde bilen där och gick till furulund och tillbaks, en bra och skön runda! Kollar på allsång på skansen nu.. funderar på om jag ska gå upp och se tv eller om ja ska sitta här nere ett tag till.. villl ju ligga hos min älskling, även om han sover!

Imorgon ska det tydligen bli finfint väder.. hoppas jag blir klar fort, ska laga spagetti och köttfärssås.. vill hem o sola sen! Kändes som evigheter sen !

Ha en toppenkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback