Torsdag

Godkväll.
ännu en dag över.. ännu en dag närmre helgen :) Kollade almenackan dag.. inte en ända röd dag innan jul, kan det verkligen stämma??
Blev ingen köttfärsås idag.. hade såklart glömt ta ut färsen ur frysen, haha. Men dom fick köttbullar och tror att dom blev minst lika glad för det !
Stack hem redan ett, ville ju sola.. tänkte dra en sväng till stranden men orkade inte. solade hemma lite och visst fick man lite färg. Vid fyra kom Sandra , då körde vi till centan.. handlade inget..mer än lite på maxi till mamma! Syrran och Linus kom och käkade med oss idag, pappa var och hjälpte dom ute i lödde med att köpa vitvaror ! Slapp äta köttfärsås och spagetti, istället blev det kycklingklubbor :D
Inatt är inte älsklingen här, känns lite ovanligt.. men så slipper jag gå upp kl två inatt.. Men.. föredrar ändå sällskap !
Imorgon är det torsdag redan, soppdag . Tomatsoppa ska jag laga.. riiktigt gott är det, kyckling och pasta blir det till.
hoppas på fint väder imorgon med, dock inte förvarmt.. har första träningen efter uppehållet imorgon klockan sex, och då ska det gärna vara lite svalt..



har iiiinga planer alls i helgen, hoppas att m är lite ledig :)
Emma såg nyss att scotts har en extra spelning på björka, den 5/9 , woho!
Nä, nu blir det till att sova.. klockan ringer sex imorgon.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anna :)

jaså? då kanske man skulle till björka o se vad det e för ställe? :)

2009-08-06 @ 14:19:06
Postat av: Emma

Duu.. det är torsdag idag o inte igår :P

Postat av: Therese

ja man kan säga att jag njuter av mitt liv just nu, känns underbart:) jag vet, jag måste skärpa mig och logga in mkt oftare:P

2009-08-08 @ 11:03:14
URL: http://tantgsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback