JOBB

Godkväll.
Har jobbat idag, första dagen efter semestern.. kändes riktigt rörigt i början, sprang fram och tillbaka:P men dagen har gått smidigt och jag har lagat korv stroganoff! har fått ordning på beställningar och lite sånt. Var jättetomt i kylarna.
blev klar väldigt snabbt eftersom det bara var ca 20 barn.. skööönt ! körde även till jobb idag eftersom det regnat heeela dagen :/
Skulle egentligen hem till älsklings föräldrar och käka med dom hade andra planer.. så när m kom vid fyra så körde vi till eslöv en sväng, var hemma här i kävlinge vid sex igen. Nu har han gått och nannat. OTROLIGT tråkigt är det..jag bara längtar tills findus är slut! 
funderar på att gå upp och se på tv.. men blir så lätt rastlös.. men så slipper jag ligga här nere ensam..

Tisdag imorgon, ska göra fisk med filsås . GOTT :) efter jobb ska jag slöa lite .. eller baka mina muffins jag skulle förra veckan! Mamma o Pappa kommer hem imorgon.

äsch, har inte mycket mer att skriva.
ha en bra kväll..

Kommentarer
Postat av: Emma

bra sara, du uppdaterade som du lovat :)

Postat av: Emma

Jag har egentligen problem så det räcker på den fronten.. men men

2009-08-03 @ 20:21:50
URL: http://emma888.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback