fortfarande hemma från jobb . . .

tjaa !

Är fortfarande hemma. . .jättedrygt är det , men känner att om det gör ont när ja går ska jag inte jobba, för då blir det säkert bara värre. Vet ju vad mitt jobb innebär, en massa spring. Har läkarintyg på att få vara hemma till söndag, så på mångag blir det iallafall jobb.

I tisdags körde jag hem till mamma, vi bakade lussebullar,knäck och pepparkakor :) Jäkligt gott !
På kvällen var jag iväg på möte, ett krismöte kan man kalla det. Vi har problem med vår tränare. . . Tänker inte dra upp det här, för det är vääldigt rörigt just .
Idag är det torsdag, sov hyfsat länge idag :) Var upp först vid sex då m ska iväg, somnade om och vaknade av ett sms av syrran vid tio, sen somnade ja om igen och vaknade halv 12, skönt ! Fast nu får ja väll svårt att somna ikväll, som alltid annars. Älskligen var lite dålig imorse , ont i halsen, men ni vet väll hur killar är, dom ska jobba i alla lägen . haha !

Tänkte jag skulle duscha snart för klockan två är det handboll på tv, Sverige-Danmark ! Dom förlorade igår mot tyskland så idag får vi bannemig hoppas på bättre spel. Matchen är slut vid halv 4, tänkte slänga ihop en pannkakesmet då , kan vara gott med pannkarkor idag till soppan vi ska äta !  Får se hur m mår , jag vill ut till nova en sväng.. eller mest till Skopunkten och mediamarkt men vi får se .

Imorgon är det äntligen fredag , har inga större planer tror jag. Är ju idol final så det lär vi titta på.
På lördag åker vi iväg till entré och shoppar julklappar :) Sen på kvällen ska vi hem till Johanna som fyllde år igår.
Sen på söndag är det ju tredje advent, fort går det ! 2 veckor till julafton, 1 ½ kvar tills man går på lite julledigt . . ska bli mysigt !

Nääää, duschen var det :) och sen lite havregrynsgröt !

                    ♥   JAG   ♥   ÄLSKAR   ♥   DIG   ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback