duktig!

hej igen,
Nu har jag satt på tvättmaskinen,diskmaskinen och vilat. Dock är säkert båda maskinerna klara nu, så jag får väll ta itu med det...Efter jag gjort det ska jag skala potatis och bre mig lite knäckebröd!
Jobb ringde, så jag sa att jag jobbar imorgon, det blev hon rätt glad över eftersom det verkade va en del folk borta! Fick även ringa södervidinge och beställa bröd, som då kommer till jobb imorgon!
Blir verkligen inte av med huvudvärken :/ otroligt jobbigt att efter var fjärde timma känna att värktabletten tar slut..känner nu att det är dax för en ny! Blir inte att jag cyklar ner tilll körskolan/solning/handlig idag..orkar inte. Får se när min kära kommer hem om vi kör och handlar lite mjöölk och sånt då..eller om jag gör det efter jobb imorgon!

Nu ska ja ner till tvätten! WOHO....
vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback