Måndag

haalllå!
Idag är ja hemma från jobb..Jag är förkyld och hostar!, och massa  huvudvärk! Hade jag haft ett  jobb där jag inte är i ett kök hade jag jobbat idag! Men bara jag hade hosat eller nyst hade det funnits bakterier överallt och jag hade säkert smittat ner hela dagiset! Känner mig bättre idag så imorgon får det bli jobb. är döötråkigt att ligga hemma, inget på tvn alls ...ser på en film just nu, min brors flickvän. Rätt ok faktiskt.
Vill va en bra sambo idag och tvätta,diska,städa och ha maten färdig till älsklingen kommer hem..får se hur det blir med det. Klockan är bara elva, så det kan ju faktiskt hinnas:P dock börjar alla "bra" tvp-program efter 2, så ska ja fixxa lite borde jag göra det nu...men jag är förlat för det just nu. Haha. seeen!
nu ska jag vila lite till sen sätta igång diskmaskinen och tvättmaskinen :)

dagens middag.
Stekt lax med kokt potatis,filsås,rivna morrötter...möjligtvis ärtor om jag kommer ner och handlar:P
slog mig nyss att ja inte ätit ett dugg idag...inte alls bra. Får se vad jag hittar sen!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback