Måndag

tjohejsan!
Då var måndagen avklarad..2 dagar kvar sen helg för mig igen... skönt!
Var lungt på jobb också, vilket alltid uppskattas på måndagar! Tror morgondagen också blir så lung..då är tydligen många sjuka barn!
Efter jobb satt ja på körskolan en sväng.. men där kom in ett par högljuda killar efter ett tag, och då får man lite svårt att koncentrera sig. Men jag gjorde vad ja skulle sen stack jag och solade! Skönt.
var hemma nämre halv 4 och då ringde syrran.
Tömde diskmaskinen och började på maten efter halv 5..käkade spagetti och köttefärssås, älsklingens val! Åt pizzasallad sen i lördags till..haha. hade hur många burkar somhelst över. Men god är den!!
Nu har vi ducshat och spelar massa guitar hero! Tänkte avbryta honom snart för att jag vill se på tv. halv 8 hos mig.
Efter det ska jag blanda dipppa och testa det till popcornen och till chipsen från i lördags! Mums.

Imorgon är det tisdag, pannbiff på dagis...
Också ska ja ju självklart lyssna på radion när susanna ringer pappa på canarieöarna, skitcooolt. Hoppas bara hon andra på jobb kan gå på "frukostmötet" istället för mig..
blir till att träna imorgon också, och möte innan de.
Ha en skitbra måndag!

Bilder från helgen ska väll också läggas in snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback