Onsdag

godkväll
nuuu är jag hemma och i sängen,äntligen..dagen har varit lång!
jobbade till ca 12 idag, maten var seen som fasen , hatar det, speciellt när jag var ensam där! Halv 1 var jag nere på kommunhuset för utbildning, ny egenkontrollpärm gicks igenom, kändes lite onödigt eftersom jag kunde läst pärmen själv hemma (även om jag kanske inte gjort det, haha) men att få betalt till halv 4 idag tackade jag inte nej till, hur jobbigt det än va!! var ialf färdig till halv 4, cyklade hem om innan jag och sandra cyklade till körksolan, kallt och snöigt och Kedjan hoppade av:/ Men älsklingen var snäll och kom o hämtade mig när jag var färdig :) Vi åkte hem och gjorde oss färdiga för att käka middag hos hans föräldrar, riktigt gott var det! 
vid åtta åkte vi därifrån för att kolla på hans brors får, dom luktade illa och var välldigt högljuda...ha! Men dock var där små söta lamm att titta på, 2 stycken som var riktigt nya..kunde knappt stå på benen.
lite i nio var vi hemma och nu har vi duschat av oss den äckliga stallukten. Ska strax släcka datorn och nanna, en dag imorgon också!

Morgondagen :
jobb, vad annars. Funderar på att sticka hem direkt och skita i körskolan...har varit så mycket nu efter jobb varje dag denhär veckan så det kanske kan vara skönt.. Det får jag se imorgon när jag slutar! Hoppas verkligen att hon andra på jobb kommer ..annars orkar jag inte! håll en tumme för mig vettja :P
ska laga en god middag också är det tänkt..vet inte vad än. men det får jag fundera ut. Sent på kvällen är det träning, halv nio till tjugotvånollnoll. usch!

Snart är sambo tiden över, kommer saknad den som faan! På lördagkväll hämtar vi dom på flygplatsen!

nu ska jag gå och krama min sötnos lite, woho!

Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Lina

när har du tid för mobilhandlande då? Glad att jag inte ska träna ikväll =) Jag ringer nog dig senare idag.. =) Puss

Postat av: Therese

haha köp en bra mobil då=) haha jag trodde jag skulle få vara fem dagars ledig denna vecka.. ons-sön men de sket sig.. för jag hade inte kollat i min almenacka.. när jag gjorde de i måndes såg jag att själv bokat in mig på tiden igår och i morgon så då får man snällt jobba:D haha

jodå klart blir de festande i helgen.. men blir nog att jag kör i morgonkväll och super satan på lördag ist=) sj? puss

2009-02-19 @ 22:41:41
URL: http://tantgsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback