slut på sambolivet

hejsan hej!
Helgen har varit bra, mycket lugn, men det behövs det också! Hämtade hem föräldrarna i lördagskväll, väldigt bruna! När vi kom ut från flygplatsen så hade det börjat snöa, jättemycket!
Fick reda på att matchen mot lödde var inställd på söndagen, dom hade tyvärr inget folk. riktigt tråkigt, hade sett fram emot det. Söndagen blev istället lugn ..massa mys och lite snöbollskrig, som jag tyckte att jag vann ;)
Sista natten älsklingen sov hos mig, kändes jobbig..jobbigare känns det nog ikväll när jag ska sova ensam för första gången på 2 veckor, tuuungt! Längtar SÅ tills vi ska flytta ihop! allt  blir så mycket bättre då.
Förhoppningvis tar han en tur hit på onsdag, men av erfarenhet så ska jag inte hoppas på förmycket! Men vem vet? han kanske också tycker det blir jobbigt att sova ensam! men en sak är säker, Han är jääkligt glad över att sova i sin säng ikväll, det vet jag :P

Idag blev det ingen träning . Pappa och jag körde ut till lödde och lämnade en lapp till telenor, Har ju köpt ny mobil :)
Ska dit där en dag sen och lämna in massa gamla telefoner..så kan jag handla tillbehör. Vill ha ett större minneskort eftersom ja har gratis nerladdning av musik i 6 månader :) WOHO. det finns verkligen alllt.
Ikväll blir det tv tittande ...och en del snack i mobilen antar jag. inte lätt att va ifrån varann!

resten av veckan ser ut såhär:

Tisdag:  Jobb 7-14, möte-14-15.30. Träning 19-21.
Onsdag: Jobb 7-11.30 körskolan, Älskling kaaanske kommer
Torsdag: Jobb 7-14, körskolan, träning 20.30-22
Fredag: Jobb 7-14, partaj??

ser väll helt OK ut!

Nä, nu kommer sandra snart hit och hälsar på en stund. Bloggar säkert något litet sen ikväll.
Puss



Sony ericsson W595,   MIN :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback