Söndag!

Hej.

Långhelgen är över och det är söndag igen, imorgon är man tillbaks på jobb!
Helgen har varit bra. Fick jättefina blommor igår på alla hjärtans dag !
Idag tvättar jag, woho vad duktig jag känner mig, dock lite nervös varje gång jag ska plocka ut tvätten för att se om något är krymt eller ändrar färg..haha. Änsålänge har jag inte lyckats förstöra något!
Funderade lite innan på att dammsuga, men det får faktiskt vänta! Är själv hemma för tillfället, rätt skönt ändå..sålänge jag inte är det allt förlänge:P Tränarn ringde igår och hörde om jag var frisk nog till att spela match imorgon (idag) jag svarade att jag nog var det eftersom jag mår bättre för varje dag! Idag är det match och jag känner mig rätt slö efter förkylningen, hostar en del emellanåt , men ska nog fixa det! behöver ju nog inte springa röven av mig.
Halv 4 är det samling, hoppas att min kära har kommit hem då så jag slipper cykla:)
En hel vecka kvar som Sambos, och det funkar riktigt bra, vi hjälps åt med allt. men veckan blir tuff när jag ska upp 6 och han halv 9...jag slutar 2 och han inte fören närmare halv 6 kanske! Meeen, destu mer tid för mig att sitta på körskolan :P

Nu ska jag kränga lite godisrester från igår..sen blir det att ladda inför match!
Ha en bra söndag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback