Tisdag

tja!
dagen idag på jobb var jobbig..som jag trodde! Var ensam också! Sen kom jag att tänka på att jag ska på utbildning imorgon! WOHO. suck.
har gjort en massa ärenden med sandra efter jobb...blandannat körskolan och slolning! Har snart varit hemma en timme...och om en timme ska jag vara nere vid stationen och möta syrran, klockan sju är det träning! den är slut nio och då kommer älskling och hämtar!

Min telefon är död, stendöd..den går inte att ladda längre:/ Så nu går jag runt med en kass tegelsten..haha! Imorgon får vi  nog dra ut till centan och handla en ny!
Strax är min middag färdig..riktigt lyx idag, makaroner och ketchup..också lite svamp på det..haha.
Ja, imorgon är det jobbb..och sen utbildning!

ha de fint

Kommentarer
Postat av: Anonym

fick du mitt förra inlägg om tacoreceptet? :) vill ha det :D

2009-02-17 @ 19:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback