torsdag

Även om jag inte orkar eller har lust så måste jag blogga, för annars slutar therese att blogga, och då har jag inget att läsa!

Under tisdagsnatten snöade det en hel del, så när man vaknade på onsdagsmorgon väckte jag han som låg brevid mig så han kunde köra mig, Det gjorde han <3
Jobbet gick bra..blev hämtad lite i 2 och sen stack vi och slängde glasflaskor,pizzakartonger och pantade flaskor! Och handlade lite inne på maxi, och lidl!
när vi kom hem sen lagade jag potatisgratäng och kycklingklubbor, riktigt gott:) Danne och Elin kom hit sen och då hade dom ingredienser till att göra egna fastlagsbullar, så det var både roligt och gott. spelade lite guitar hero och titttade på semestersvenskar.
Kände att jag bara mådde sämre och sämre, helt snorig! Gick och la oss hyfsat tidigt eftersom klockan ringde 5 imorse. Upp och käka frukost och dra till Bjuv där vi mötte upp lina och linus för en tur på Ullared. Vi var där lite över 8, och där va sjukt lite folk, kanske bara 50 bilar till...har aldrig kunnat gå så fritt inne på ullared. Vid tio tiden kom där in lite mer folk , men lååångt ifrån trångt!
Handlade inte så jättemycket, dock hamnade summan på 1300 ca. men handlade en hel del till mamma också, påsar.plastpolie,tandkräm m,m.
Men trots min snoriga näsa så var det en kanon-dag:)
Nu här hemma så mår jag sämre, kanske för jag inte tagit värktablett, har svinont i halsen tyvärr. Borde träna..men ja vet inte.

Imorgon är det fredag och då är vi lediga..ska inte göra så mycket..får hoppas ja mår bättre för på kvällen kommer danne och elin hit, jag ska bjuda på tacogratäng !

Så therese, nu kan du blogga igen. :P

Kommentarer
Postat av: Therese

inte kul att du blivit sjuk:( hoppas de går över snart!! fan va skönt att kunna gå så fritt inne på ullared! de har jag aldrig varit med om! haha, de kommer kanske en blogg efter buggen annars kommer de en i morgon:D puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback