Uppdatering

Godmorgon!
Jag vet, har var varit jättedålig på att blogga denhär veckan! Men jag har mina ursäkter, såklart :P
I onsdag var han här, så då spelade vi mest guitar hero och kolla tv! i torsdags när jag kom hem hade vi strömavbrott..varande i ca 2 h. drygt som fan...Och när strömmen kom tillbaka så hade nån grej till internet pajjat :( Igår kom han igen så då skrev jag inte heller...

Ska berätta lite om slutet på min vecka !

Torsdag, slutade tidigt så jag och mamma stack till stan för att shoppa lite.. handlade 2 linnen lite allahjärtansdags saker, m,m. När vi varit på stan stannade vi vid nova, men där handlade vi inget. Klockan fyra var vi nere på billingshäll för alla som varit med i stegtävlinge i komunen skulle träffas där fär prisutdelning. Dock var inte alla där ..tur det eftersom 500 var med, 300 gick i mål och det lottades ut ca 15 priser. Och vet ni, Jag vann!! WOHO! i vilket pris som helst utan 500 kr på ease spa här i kävlinge, kanon !! (dock fick jag ett likadant när jag fyllde år, som jag inte använt) . när vi kommer hem är det då strömavbrott..och pappa hade stått och gjort en köttfärslimpa,skalat potatis och allt som stod på spisen..haha..men efter ett tag var vi så hungriga att vi fick beställla pizza! gott :) strömmen kom tillbaka senare men då hade ju internet pajat..så jag lyckade somna redan efter 9...skönt!

Fredagen var bara jobb, sen stack jag och pappa och handlade en grej så vi kunde fixa internet.. och ja..efter många om och men så fixade det sig :) På kvällen blev det mest tv tittande..somnade tidigt!

lördag , klockan ringde 03.55..haha, kändes som att jag skulle till jobb..men icke! En kvart senare satt vi i bilen och körde mamma,pappa,broren till sturup! och senare idag är dom på canarieöarna..och ska stanna där i hela 2 veckor.

Idag när älsklingen vaknat ska vi ner på systemet, sen blir det till att åka till nova en sväng! Ikväll kommer folk hit, ska bli jätteroligt!

Ha en trevlig helg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback