Torsdag

heeej.
förlåt för mitt superkassa bloggande i veckan. Vet ärligt inte varför jag inte gjort det, kan bero på att internetet är så jäkla kasst och försvinner hela tiden. Kanske under dom gånger jag tänkt blogga .
veckan har varit helt OK
har varit tråkigt utan min kära pojkvän brevid mig om kvällarna, men han kom och sov brevid mig onsdags, härligt.
möte var jag på i tisdags,  var nog den tuffaste dagen på hela veckan eftersom jag satt och beställde matvaror i va 30 min...och sen träning på kvällen!
Om jag missat att berätta det så ska jag börja lag mat till mitt dagis från och med nu och ett bra tag framåt (efter sommarn)  Det ska bli skoj, men välldigt stressigt och jobbigt..myyycket ansvar, specialkoster hit och dit, beställningar flera gånger i veckan. Mitt huvud sprängs snart! mamma försöker få mig till att inte tänka så mycket på jobbet när jag kommit hem, men hur lätt är det!? Aja. det ska nog gå.

Imorgon är det fredag, och jag och Emma ska ut och göra malmö osäkert. wiho! är såå sugen på utgång, synd bara att inte alla andra är det, men Emma är, så vi två ska nog klara oss:)
Men först är det jobb, är ensam imorgon eftersom hon andra har slutat/fått sparken. efter jobb ska jag sola och sen gå en stund..hoppas jag :) var ute på en runda idag i blåsten, det var tufft och kallt, men med musik i öronen funkar allt!!

På lördag är det match antar jag, vet ju iofs inte fören ikväll om jag är uttagen, men skulle inte tro att dom låter mig stanna hemma:P Dalhem ska vi möta borta klockan 16.00. samlas väll vid tvåtiden, ska väll ha kommit ur sängen då :)
På kvällen kommer äntligen älsklingen hit, får se vad vi ska göra då..vad vi orkar!

Ikväll är det träning iallafall, sådär seent ni vet. är hemma efter tio, och så ska jag duscha och sen ringa min hjärtevän ♥
Ha en bra kväll. Puss

Kommentarer
Postat av: Therese

va kul att du får vara kvar på dagiset!=) och ja hade mer än gärna följt med och gjort malmö osäkert men ska ju jobba helg:/=( men ha de så kul och drick för mig med=)

Postat av: Lina

ja, du måste ta de lugnt med jobbet.. annars funkar de inte! ha de så roligt i malmö ikväll.. puss

2009-02-27 @ 16:11:34
URL: http://linapersson86.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja. mamma sa att ni hittat lite kläder där.. bra att dem öppnat där igen =) haha,. hur hamnade du där? Kram

2009-02-28 @ 18:19:05
URL: http://linapersson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback