måndag

hej igen. Tro det eller ej, men jag lyckades slita mig ifrån datorn och städa.. nu är alla smulor borta..så slipper vi få upp dom i sängen, Hatar smulor i sängen!
Som belöning för ständandet gick jag ner och värmde nyponsoppa..och till det hade ja vaniljglass, supergott :)
Har annars bara slappat efter jobb ida, var ensam där så det var rätt jobbigt!
var ris också och det tar alltid lite mer tid.. imorgon kommer jag också va själv..men då är det potatis,fisk och filsås..hoppas verkligen det blir mat över till mig, min favvvomat :D

Helgen var kanon! Hade en lugn fredag med guitar hero och lite letsdance, somnade redan halv 11. och det resluterade till att vi inte sov så jättelänge på lördagen, var redan ute på centersyd till klockan tio, var inne på maxi och systemet bara innan vi stack och tvättade bilen! Fick börja våga håret redan halv 3...och var inte klar fören halv 5.. tuuufft. vid halv 6 körde mamma och pappa oss till veberöd där vi käkade gott och förfestade!
på törringe var det också roligt. dansade heeela kvällen. och kvällen slutade väldigt konstigt/läskigt innan vi åkte en lugn färd hem med taxin...så trött var man när man kom hem!
sov rätt länge på söndagen, klockan 4 kom lina och linus på middag, och klockan sju spelade vi dendär viktiga matchen, och den gick riktig bra , ledde hela matchen med 2-5 bollar. men sen hände något jääävligt konstigt i slutet så vi lyckades bannemig förlora med 30-31. Surt som fan när det var vi som hade hela matchen igentligen! men,men.
Blev en mysig kväll sen med popcorn och beck

Såhär ser min vecka ut:

Tisdag,jobb, körskolan,sola,ungmottagningen,träna
Onsdag:jobb,möte, myyyyys
Torsdag, jobb,sluta tidigt, shoppa med mamma
fredag, jobba, kanske match , annars en lugn fredag!
tiiiiidig lördagmorgon, då kör vi mamma o pappa o emil til flyget. kvällen: Fest :)

Nu måste jag släcka datorn.. har lovar mig själv att lägga mig tidigt. så det ska jag!
Sov gott
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback