bort med julen

Hej igen!

har faktiskt kommit en bra bit på vägen med städningen, även om det tagit lång tid..haha! Alla julsaker är nerpackade i lådan och allt rosa har kommit fram igen, Nu trivs jag :) Får dock ta och handla mig en ny blomma att ha i fönstret, rosa såklart;)
Ska nog snart fortsätta med städningen så den blir klar..och sen hoppa in i duschen. älsklingen är här om mindre än en timme skulle jag tro! Söndagsmys!
Ingen här hemma orkade laga mat, så det får väll bli hämtmat, och det tackar jag inte nej till!

sista bloggen för idag tror jag,
men vi hörs imorgon när jag har solat och promenerat efter jobb !
Have a nice day
adjö

Kommentarer
Postat av: Lina

Nä, jag tror inte heller att du har sett dem.. jag har lite, du kan få se dem nästa gång =) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback