dags att försöka sova!

Godkväll..
Nu ska jag alldeles snart släcka datorn och försöka sova. Hatar att sova ensam..och nu var det dax för deet igen!
Jag längtar till onsdag, för då kanske han kommer ♥
föresten så har jag  besällt 4 filmer, woho.. dom kommer nog också på onsdag! Och jag slutar halv 12 då..haha. förstår ni varför jag längtar? Nu ska jag bara somna också och ta mig igenom tisdagen som ser ut såhär :
Jobb, laga varm choklad..göra potaismos och sånt trevligt! efter jobb drar jag och solar lite..och sen hem! Kanske träna på kvällen, dock känner jag lite ont i halsen :/ bläää..

det var väll allt jag hade att skriva om ikväll..
sov så gott!
kraam



Kommentarer
Postat av: Erica

Vad söt du är på bilden!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback