eftermiddag

Hej igen.
Vilken bloggdag det varit för mig idag , woho. grattis till er läsare :)

Är hemkommer från Sandra, för en och en halv timme sen ungefär :P Följde med pappa ner och handlade lite till maten, tacos ska det bli. GOTT!
Sötnos kommer snart hit och innan det ska jag blanda dippan till ikväll, yeees ..vi ska kränga ikväll..imorgon också för den delen. ha!

tycker sandra kan lägga in bilderna från Nyår :) Ska nog själv också lägga in mina snart, även om där inte var så många bra.. haha. det var älsklingen som fotade och jag kan väll säga att han behöver öva lite mer på det :P Men lite fina bilder blev det och dom lär väll läggas upp på antingen bdb eller på facebook!

Jag tycker verkligen att det är synd att vi inte har någonstanns att hyra filmer på här längre i kävlinge :/ Vi har på preem, men dom har inte så många eller så bra! Vet att det är doodgeball på tvn ikväll, och den kan man väll titta på ! imorgon kanske det bli bio, om vi hittar någon roligt att se!

Nu ska ja ner och fixa lite innan han kommer.
sen blir det inte mer bloggande ikväll..
så ha de bra!
kraaam

Ringer dej imorgon istället syrran...haha. jag tror du är lite nyfiken på vad jag har att säga. För vi älskar skvaller!! ;)
men du har säkert dina aningar!








Kommentarer
Postat av: Erica

Re: Tack. Det känns bra när fått det gjort i alla fall HAHA! Jag & Philip ska också käka tacos, på söndag! Men du, Dodgeball är kass...

Postat av: Lisa

gott med tacos :D

2009-01-02 @ 18:54:04
URL: http://wlisa.blogg.se/
Postat av: Lina

Hehe. jag ringde dig precis.. vi pratar med imorgon.. klart jag vet vad det handlar om.. känner dig! Älskar dig! Puss

2009-01-02 @ 19:37:14
URL: http://linapersson86.blogg.se/
Postat av: Anna Trelle

jag vill ju oxå veta, e nyfiken ju!! :) se twilight! den var bra :)

2009-01-02 @ 21:59:13
URL: http://blogg.se/tussenanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback