framflyttad

hejsan!
tisdag idag, woho vad veckan verkar gå fort.
jobbet gick bra idag...hade och göra nästan hela tiden! Också fick jag beställt matvaror och grejjor från papyrus! duktigt sara!
efter jobb stack jag ner på körskolan och klickade lite..och när jag var nära på att somna tyckte jag att det var dags att gå..gick och solade! Skitskönt, och nya rör hade dom tydligen skaffat sig! somnade nästan i solariet..

fick sms nyss om att träningen är framflyttad en halvtimme, varför vet jag icke!
Imorgon är det onsdag, vilket egentligen betyder att jag slutar halv tolv, men tyvärr inte imorgon.. tydligen mycket sjukdomar på andra ställen så hon som brukar jobba för mig måste vara där. men inte dör jag av det! Är bara korvlasagnette..och därför inget för mig att göra!

ha en bra tisdagkväll.
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback