fyra

Heeej!!

Ny vecka igen..vecka fyra är vi inne på nu. shiit 4 veckor på 2009 har snart gått. Sjukt fort allting går!
Måndagen på jobb var lugn! Tyvärr var min medarbetare sjuk, så ja fick hålla på ensam, och det är riktigt tråkigt! Plus att jag var/är så nyfiken på hennes helg . Hon trodde hon kom imorgon, så då får vi snacka istället..Hoppas!
Efter jobb cyklade jag hem, mamma o jag gick ut och promenerade en 35 min..riktigt skönt!
sen när pappa kom hem vid 4 stack vi till nova, Jag handlade lite tunikor ..och strumpbyxor, tjocka sådana!¨
Väl hemma åt vi god middag , pestokyckling,lite pommes och massa grönsaker! :)

Har mest slappat här i sängen resten av kvällen, och det ska jag fortsätta med, vet dock inte vad jag ska titta på. Funderar på en film..men vet att jag får samtal snart..och vem vet hur länge vi snackar:P Popcorn hade också varit gott..Hur onyttigt är det egentligen?? Har alltid undrat!

Imorgon är det jobb som vanligt... Sen körskolan tror jag..och kanske solning. Träning på kvällen.

ha de bra!

Kommentarer
Postat av: Lina

hörde av mamma att vi handlat exakt samma tunika idag! Kram

Postat av: Lina

ja, samma färg.. den lila! mm, men s va svin kort på mig så jag fick ta en m! ja jag vet.. men vi ses på lördag iallafall, för jag kommer inte på torsdag heller! Puss

2009-01-20 @ 16:30:28
URL: http://linapersson86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback