Lördag

Idag är jag  verkligen ute i god tid:P Har nyss duschat, ska strax föna håret så jag lite över 2 kan börja våga mitt hår :) (helst utan att få ett stort brännsår på halsen som sist) för om man vill ha små vågor, och mycket fint gjort..så tar det ialf 2 h! Vid fem halv sex ska pappa köra oss till Veberöd där vi ska käka något och sen är det förfest :) Ska bli så himla roligt att träffa lottie, för det var ett tag sedan! Kvällen kommer avslutas på Törringe, där dom två finalisterna från dansbandskampen är. Kommer nog bli skoj, även om inte törringe är mitt favvoställe!
Var på systemet igår, handlade massa gott:) Måste in med allt i kylen och fixa lite med att hälla över i småflaskor. nackdelen med att förfesta på ett ställe man inte kommer vistas på flera gånger..man får inte hem flaskorna man tar dit. och  inte lär ja dricka upp allt.

Ha en härlig lördagkväll !!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback