Lördagmorgon

godmorgon, ännu en tidig morgon...kommer en imorgon också sen ska vi bannemig ha lite sovmorgon på måndag hoppas jag :)
Kvällen igår var toppen! tacos,film och massa mys och pratande. Gud vad jag älskar honom!
blev väldigt sent inatt så jag ska snart försöka somna om igen.

Planerna för idag är väll att jag först ska sova sen ska jag duscha och lite sånt, sen åker jag nog med älsklingen i lastbilen sista vändan. Ikväll ska vi först ut och käka, sen blir det bio :) ska bli sjukt najs, bara du och jag!

Lördag idag, jobbet kommer närmre känns det som :P Jag har verkligen fastnat för att vara ledig.
imorgon har vi träning, kanske rätt bra att röra på sig lite.. efter all  julmat och annat gott:P

Ni får ha det bra.
adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback