Måndag!

Godag!
liiite jobbigt att stiga ur sängen imorse..ville mer än gärna ligga kvar och mysa ett par timmar till. Men upp och iväg kom vi :) Pappa körde mig idag, dock blev jag 25 min tidigare på jobb..men sktisamma..stack hem tidigare också :P
eftermiddagen blev inte riktigt som jag tänkt med solning och promenad..haha. ovanligt:P Men när jag kom hem var jag helt trött så jag kände inte för att gå ut igen..
Så nu ska jag bara ta det lungt tills klockan blir fyra för då ska jag möta upp sandra så ska vi till körskolan! Sen kanske jag solar och promenerar efter det... får se vad jag orkar! Hoppar över träningen ikväll. Hostan börjar (tackochlov) Att försvinna nu..men vill vänta med och träna tills imorgon!

Adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback