Måndag

och ännu en gång var helgen slut, och ännu en gång så har det gått fort.
men måndagen har varit bra. Gick hem från jobb, vilket gör att man inte alls är lika trött när man kommer hem!
Har varit hemma i ungefär en timme. ska strax städa faktiskt. låter inte allt för roligt, men det är ett måste.
Sen blir det lite knäckebröd till mellanmål...goott:)
Vid fem tiden kommer han hit, sen ska vi iväg.

hade mina nya tofflor på jobb idag, verkligen som att gå på moln :)
Imorgon är det tisdag, oftast det tråkigaste dagen på veckan faktiskt! Ska göras potatismos ilaf, och det blir alltid gott!
sen har jag lite jag ska göra på eftermiddag också..och på kvällen träning!

Ha en bra måndag:)
Pusss



Har glömt berätta att när ja kom hem från jobb i fredags..och skulle på toa, så råkade min mobil trilla ner där i toan! INTE BRA! men, på konstigt sätt och efter att den leggat på elementet över natten så fungerar den helt normalt :) WOHO!



Kommentarer
Postat av: Emma

hahaha! KLANT!!!!! tur den blev bra igen!

2009-01-26 @ 21:16:14
Postat av: Anonym

haha hur lyckas man tappa mobilen i toan?? HAHA HAHA jadå den filmen va bra, har sett den innan=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback